Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tycker den är fruktansvärt dålig för sin pris, typiskt dessa elektronikkedjor. Pumpa på onödigt mycket lagringsminne så att kunderna ska tro att det är bra och sedan sätta ett högt pris.

Skrivet (redigerat)

Är tyvärr oftast så, dom tar en känd processor och grafikkort och sen stoppar in kassa ram-minnen, moderkort och nätaggregat. Skulle inte förvåna mig ifall hårddisken är en hitachi. Ganska dåligt med bara 1 års garanti också kan man tycka.

Redigerat av Collez
Skrivet

Är tyvärr oftast så, dom tar en känd processor och grafikkort och sen stoppar in kassa ram-minnen, moderkort och nätaggregat. Skulle inte förvåna mig ifall hårddisken är en hitachi. Ganska dåligt med bara 1 års garanti också kan man tycka.

Jag köpte till 3års garanti ;)

Skrivet

Lägg till 2 000kr och du skulle kunna få samma dator som jag har, bara att min har 4gr mer spelprestanda.

Redan beställt så :S

Den kommer säkert duga för de flesta spelen jag ska spela ändå.

Vad tror ni, om jag ska spela: L4d mw2 black ops?

Skrivet

Beställde du det för typ 4 timmar sen? Då kan du nog avbeställa det, för din skull så bör du ta vårt råd.

Nej det var tyvär igår :( Verkligen så dålig? Säkert att det inte går?

Jag behöver inte spela med högsta grafik.

Skrivet (redigerat)

Du får för lite för pengarna, Fujitsu är även väldigt värdelösa.. 90% av alla som använder deras datorer får deras överhettade, så kan dem inte öppna lådan och använda tryckluft t.ex för då rycker garantin.

Uppgraderingsmöjligheterna är antagligen begränsade också, skulle gissa på PSU som har effekt på 300w.

Om du kollar din orderstatus och det inte står att varan inte är skickad kan du ha tur och maila dem eller ringa dem tidigt

på morgonen för att avbeställa.

Redigerat av Ryssfemma
Skrivet

Öppet köp, bara att skicka tillbaka, du kanske måste betala frakt men det är det värt.

Har fått den nu, fungerar mer än väl till det jag gör. Så det blir nog att behålla :) Har ju allrisk garanti på 3år , så jag får tillbaka pengarna om något händer den inom 3år.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...