c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 söker klan på mw2 jag e duktig spelare :P men vill lira lite mer seriöst nu . det va kul att köra puplic tills man lvla 70 x) ajjah hör av er om ni söker non ! mitt steam är " skullboys " Hare ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) . Btw, vilken lvl e du? Redigerat 28 December 2010 av LemoNBeaR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;).Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o? 70 såå klart x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o ? 70 såå klart x) Prestige ;O?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o ?70 såå klart x) Prestige ;O?? ingen pristige ;/ men jag vill inte pristiga har typ allt till alla vapen :o xD:P snackar ni vent elr skype? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o ?70 såå klart x)Prestige ;O?? ingen pristige ;/ men jag vill inte pristiga har typ allt till alla vapen :o xD:P snackar ni vent elr skype? :P Jag vet nt om du snackar på skype för jag har nt det ;'(. Ok, för jag e prestige 9 lvl 70 ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o ?70 såå klart x)Prestige ;O??ingen pristige ;/ men jag vill inte pristiga har typ allt till alla vapen :o xD:Pharu lvlat lr hackat? xD snackar ni vent elr skype? :P Jag vet nt om du snackar på skype för jag har nt det ;'(. Ok, för jag e prestige 9 lvl 70 ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du kan trya till min clan I'ts Mr. tror jag, adda juzer_ på steam så snackar vi där imorrn ;) .Kejj kejj ;P e den seriös ? :P Japp ;D. Men vilken lvl e du :o ?70 såå klart x)Prestige ;O??ingen pristige ;/ men jag vill inte pristiga har typ allt till alla vapen :o xD:Pharu lvlat lr hackat? xD snackar ni vent elr skype? :P Jag vet nt om du snackar på skype för jag har nt det ;'(. Ok, för jag e prestige 9 lvl 70 ;D. Japp, från Prestige 6 till 9 ;P Pallade nt börja om igen, igen och igen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 kejjj kejj x) jag hackade palla inte hålla påe :P men jag e ganska skillad iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 kejjj kejj x) jag hackade palla inte hålla påe :P men jag e ganska skillad iaf :P hackade du från lvl 1 till 70 ;s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg