JosJuice Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 det var min dator som hade massor av dump filerJag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 hej. När jag är inne på fuska.se.... ULTRA LAGGAR DET!!!!!!!!!!!!Jag har ett modem på 100 mbit/s och jag har kollat hastigheten flera gånger när jag varit inne och den säger 100 mbit/s och sen laggade det till och då stod det att jag var moderator???? är det min dator, anslutning elr buggar på fuska?det med 100mbit/s är hastigheten mellan routern och datorn, inte till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 hej. När jag är inne på fuska.se.... ULTRA LAGGAR DET!!!!!!!!!!!!Jag har ett modem på 100 mbit/s och jag har kollat hastigheten flera gånger när jag varit inne och den säger 100 mbit/s och sen laggade det till och då stod det att jag var moderator???? är det min dator, anslutning elr buggar på fuska?det med 100mbit/s är hastigheten mellan routern och datorn, inte till internet har ingen router -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 hej. När jag är inne på fuska.se.... ULTRA LAGGAR DET!!!!!!!!!!!!Jag har ett modem på 100 mbit/s och jag har kollat hastigheten flera gånger när jag varit inne och den säger 100 mbit/s och sen laggade det till och då stod det att jag var moderator???? är det min dator, anslutning elr buggar på fuska?det med 100mbit/s är hastigheten mellan routern och datorn, inte till internet har ingen router -.- Då är det mellan datorn och modemet/bredbandet, fortfarande inte till internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.