Nash Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jag hittar inte den inställningen, var tusan är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Ändra ålder: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=01 Visa/Dölj ålder: Har jag ingen aning om.. man kanske kan ändra av det i äldra åldern, och spara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Ändra ålder:http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=01 Visa/Dölj ålder:Har jag ingen aning om.. man kanske kan ändra av det i äldra åldern, och spara?Nä, funkar inte. Jag vet att jag har sett den förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Kanske varit på en annan sida eller så, och blandat ihop det med denna sida :)?. Hittar den inte heller, men om det funnits kanske admin tagit bort det alternativet, eller så finns det någonstans ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Kanske varit på en annan sida eller så, och blandat ihop det med denna sida :)?. Hittar den inte heller, men om det funnits kanske admin tagit bort det alternativet, eller så finns det någonstans ^^.Nej det var på denna sidan. Hoppas nån moderator tittar in och kan förklara. Eller bara nån som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Det finns inte på min egna profil, inte i mina inställningar heller, jag har svårt att tro att det finns på något annat ställe än dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Det finns inte på min egna profil, inte i mina inställningar heller, jag har svårt att tro att det finns på något annat ställe än dem.Så det måste alltså vara en gammal Windows 95 i ett hörn i en gammal källare i ett övergivet torp i Småland, som slumpvis bestämmer vilka användare åldern ska visas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Men gör så att du ändrar åldern till -- -- ---- på datumen Tryck på ett av dom, och gå längst upp, ser du mitt P15 brevid mitt namn? :P Redigerat 29 December 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Du kan nog ta och skriva ett PM till admin om du vill dölja din ålder, dock så ser jag inte din ålder, så jag antar att du inte ens skrivit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Du kan nog ta och skriva ett PM till admin om du vill dölja din ålder, dock så ser jag inte din ålder, så jag antar att du inte ens skrivit den.Jag har skrivit in åldern och VILL visa den. Majvor, jag fattar inte vad du menar och nej jag ser inte P15 vid ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Du kan nog ta och skriva ett PM till admin om du vill dölja din ålder, dock så ser jag inte din ålder, så jag antar att du inte ens skrivit den.Jag har skrivit in åldern och VILL visa den. Majvor, jag fattar inte vad du menar och nej jag ser inte P15 vid ditt namn. PM:a admin iaf och säg att det inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.