Hoppa till innehåll

Visa / Dölj Ålder

Nash

Rekommendera inlägg

Kanske varit på en annan sida eller så, och blandat ihop det med denna sida :)?.

Hittar den inte heller, men om det funnits kanske admin tagit bort det alternativet, eller så finns det någonstans ^^.

Nej det var på denna sidan. Hoppas nån moderator tittar in och kan förklara. Eller bara nån som vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inte på min egna profil, inte i mina inställningar heller, jag har svårt att tro att det finns på något annat ställe än dem.

Så det måste alltså vara en gammal Windows 95 i ett hörn i en gammal källare i ett övergivet torp i Småland, som slumpvis bestämmer vilka användare åldern ska visas på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan nog ta och skriva ett PM till admin om du vill dölja din ålder, dock så ser jag inte din ålder, så jag antar att du inte ens skrivit den.

Jag har skrivit in åldern och VILL visa den.

Majvor, jag fattar inte vad du menar och nej jag ser inte P15 vid ditt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan nog ta och skriva ett PM till admin om du vill dölja din ålder, dock så ser jag inte din ålder, så jag antar att du inte ens skrivit den.

Jag har skrivit in åldern och VILL visa den.

Majvor, jag fattar inte vad du menar och nej jag ser inte P15 vid ditt namn.

PM:a admin iaf och säg att det inte funkar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...