c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 tjena !;P min dator laggar ruskigt i vissa tillfällen . tlx om man sitter och lirar cod mw2 , helt plötsligt laggar det som fan ! sen efter 5 - 8 min slutar det . Snälla kan nån hjälpa mig ! det börjar bli ruskigt irriterande ! Skulle bli skit glad om nån kunde hjälpa mig ! Tack i förväg .. ! har en fujitsu siemens scaleo h , min polare har ochså en sån lirar samma spel men hans laggar alldrig ! ;P som sagt skulle bli skit glad ifall nån ville hjälpa mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Skulle du kunna nämna vad för komponenter din dator har? Sen kan det bero på vad för processer du har som körs i bakgrunden, antivirus som Norton kan skapa såna problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Skulle du kunna nämna vad för komponenter din dator har?Sen kan det bero på vad för processer du har som körs i bakgrunden, antivirus som Nortonkan skapa såna problem.jag kör norton x) ska ta bort det och testa avg ;P tack för tipset :P min polare kör ju avg x) Tack :P Skulle du kunna nämna vad för komponenter din dator har?Sen kan det bero på vad för processer du har som körs i bakgrunden, antivirus som Nortonkan skapa såna problem.jag kör norton x) ska ta bort det och testa avg ;P tack för tipset :P min polare kör ju avg x) Tack :P tyvär funkade inte det :/ ngt annat förslag ?;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Fyfan, det är nästan smärtsamt att läsa dina inlägg, din usla stavning och missbruket av alla smileys. Du är väldigt begränsad IOM att det är en märkesdator. Rensa bort allt skit på datorn, testa CC-Cleaner. Avinstallera även alla medföljande värdelösa program som ofta suger prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.