jula Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag ska köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket, vilket spel tycker du att jag ska köpa? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Vilka spel har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Layton-spelen, om du gillar att lösa kluriga uppgifter och samtidigt följa en ruskigt spännande story. I ordningen ska du köpa: Curious Village, Pandoras box och The Lost Future. Annars blir det inte bra. Du måste köpa i ordning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Jag ska köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket, vilket spel tycker du att jag ska köpa? :)Vad gillar du för slags spel och vad har du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 New Super mario bros är askul, det måste du ha om du inte har det. Och Zeldaspelen Spirit Tracks och Phntom Hourglass är ett måste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg