Pomegranate Skrivet 31 December 2010 Rapport Skrivet 31 December 2010 (redigerat) Jag satt och spelade css och skulle äta,då la jag datorn i viloläge med css på. När jag kom tillbaka och öppnade datorn så stängde jag css och skulle starta ett annat spel då funkade inte musen. Provade att sätta den i olika usp platser men då kom detta meddelandet upp http://i54.tinypic.com/xpmvc8.jpg ,jag provade med att starta om datorn men det hjälpte ej.Min mus laser funkar men när jag rör den så händer inget och jag använder laptopens inbyggda mus nu. Så skulle nån kunna säga vad som är fel och vad jag ska göra Provade nu med min andra mus och en handkontroll men ingen av de funkade och det meddelandet kom inte upp. Så problemet måste väl vara mina usp uttag,nån som vet varför detta har hänt? Min dator är 1 år gammal Redigerat 31 December 2010 av Amir23 Citera
Gäst Alol Skrivet 31 December 2010 Rapport Skrivet 31 December 2010 Jag satt och spelade css och skulle äta,då la jag datorn i viloläge med css på.När jag kom tillbaka och öppnade datorn så stängde jag css och skulle starta ett annat spel då funkade inte musen.Provade att sätta den i olika usp platser men då kom detta meddelandet upp http://i54.tinypic.com/xpmvc8.jpg,jag provade med att starta om datorn men det hjälpte ej.Min mus laser funkar men när jag rör den så händer inget och jag använder laptopens inbyggda mus nu. Så skulle nån kunna säga vad som är fel och vad jag ska göra Provade nu med min andra mus och en handkontroll men ingen av de funkade och det meddelandet kom inte upp.Så problemet måste väl vara mina usp uttag,nån som vet varför detta har hänt?Min dator är 1 år gammalHände så med min externa hårdisk men jag startade bara om datorn och drog ut och satte ditt usb delen igen... Citera
Pomegranate Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Skrivet 31 December 2010 Har startat om den en gång och även stängt,öppnat igen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.