GangstaLean Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Går det att se någons profil utan att ha addat honom? Isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jag tror inte att det går, men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Om du inte kollar i "Spela jag mött", men annars vet jag inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Går det att se någons profil utan att ha addat honom? Isåfall hur?Du kan nog se det om du fått ett meddelande från honom.. kolla på det mailet och tryck på trekant. Men annars vet inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Har du inte användaren i spelare jag mött-listan eller fått ett meddelande från denna person så blir det nog svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Aha, så jag gissar på att det inte går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Finns en chans i spel där du kan trycka på "profil" i spelet för att komma till dess profil också, även fast du inte spelat med honom. Men gäller ju inte alla spel, och är ett krångligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Går inte såvida du inte har fått ett mail eller har mött honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Går inte såvida du inte har fått ett mail eller har mött honom/henne.Jo, jag sökte runt lite på Google och kom fram till en sidaSom man kunde se profiler, trorDet var Sony's egen sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Jo, jag sökte runt lite på Google och kom fram till en sidaSom man kunde se profiler, trorDet var Sony's egen sidaDet kunde du ju ha gjort från början och inte behövt skapa tråden :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Det kunde du ju ha gjort från början och inte behövt skapa tråden :meddum:Det gjorde jag :o Jag menar "foruma" lite istället för googla lite lol, och du kunde också ha googlat lite innan du posta ditt inlägg då hade inte JAG behövt "foruma runt" :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Det gjorde jag :o Jag menar "foruma" lite istället för googla lite lol, och du kunde också ha googlat lite innan du posta ditt inlägg då hade inte JAG behövt "foruma runt" :medieval:För det första så undrar jag varför JAG ska behöva googla. För det andra så kunde du ju bara ha googlat från början. Och för det tredje, så har jag inget mer att säga Bara onödigt att skapa en tråd som man senare ändå tar reda på själv, Ojsan, glömde att det fanns något som heter FuskaRank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.