Tilvas Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Hej Jag undrar om vietnam ingår i vip eller om jag måste köpa det för msp, för jag fick en update för ett tag sen som hette typ bc2 vietnam update eller nåt. Tacksam för snabba svar eftersom jag fyller år om 6 dagar och hade tänkt köpa msp för vietnam. Och en sista fråga. Är vietnam något att ha? Skriver i xbox forumet eftersom bf forumet verkar vara inaktivt Redigerat 1 Januari 2011 av Tilvas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Vietnam ingår inte i VIP, nej tyvärr. Inte för mig iaf.. Men med VIP-paketet får du map pack 7, som innehåller oasis och harvest day från bc1. Redigerat 1 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Tack för ditt snabba svar, Det får väl bli msp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.