CRAAZY Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Tja, jag har prolem med att invita min kompis när vi ska spela mw2. Jag brukar kunna invita men nu fungerar det inte, jag har ingen aning om varför. Jag har testat med sluadd och utan sladd. Nån som vet varför? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Står det vad problemet är för dina vänner? kan nog vara din nat-typ, vad har du för nattyp? kanske några portar du måste öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 (redigerat) Det står typ: cant connect to host. Jag har moderate, ibland open som nat type Edit- Nu har jag strict. Redigerat 2 Januari 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.