GtaZebbe122 Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tja,nån som vet hur man fixar oändligt med ammo på CoD Black Ops Zombie mod? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Jag vet hur man gör på pc, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ahh till PC,Srry jag glömde skriva det,Kan du vara snäll och berätta ?;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Öppna mappen Steam>steamapps>common>call of duty black ops>players öppna filen config.cfg Tryck ctrl+f och sök på monkeytoy Ändra seta monkeytoy "1" till seta monkeytoy "0" Gå till slutet av texten och klistra in: //binds bind 8 "sf_use_ignoreammo 1" bind 9 "player_sustainammo 1" Spara filen Klart När du sen spelar zombie trycker du på 8 och 9 för att få oändligt med ammo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ok,Tack ;) ska man öppna config.cfg med Andteckningar eller? Det funkar ;) fast det laggar dock lite ;/ Lol,det funkar inte när man kör online? jag var host så de borde väl ha funkat? varför funkar det inte online?bara på solo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ok,Tack ;) ska man öppna config.cfg med Andteckningar eller? Det funkar ;) fast det laggar dock lite ;/ Lol,det funkar inte när man kör online? jag var host så de borde väl ha funkat? varför funkar det inte online?bara på solo?För att man ska inte fuska online, förstör ba spelet för alla andra...Och du skulle bli vac bannad om du köpt via steam. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ok,Tack ;) ska man öppna config.cfg med Andteckningar eller? Det funkar ;) fast det laggar dock lite ;/ Lol,det funkar inte när man kör online? jag var host så de borde väl ha funkat? varför funkar det inte online?bara på solo?För att man ska inte fuska online, förstör ba spelet för alla andra...Och du skulle bli vac bannad om du köpt via steam. :) Nu så pratar vi om zombie.. VAC finns inte på zombie mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ok,Tack ;) ska man öppna config.cfg med Andteckningar eller? Det funkar ;) fast det laggar dock lite ;/ Lol,det funkar inte när man kör online? jag var host så de borde väl ha funkat? varför funkar det inte online?bara på solo?För att man ska inte fuska online, förstör ba spelet för alla andra...Och du skulle bli vac bannad om du köpt via steam. :) Nu så pratar vi om zombie.. VAC finns inte på zombie mode. Ok.Men jag har inte köpt via Steam,OCh det funkar viist online.för sdet har jag spelat med folk förut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ok,Tack ;) ska man öppna config.cfg med Andteckningar eller? Det funkar ;) fast det laggar dock lite ;/ Lol,det funkar inte när man kör online? jag var host så de borde väl ha funkat? varför funkar det inte online?bara på solo?För att man ska inte fuska online, förstör ba spelet för alla andra...Och du skulle bli vac bannad om du köpt via steam. :) Nu så pratar vi om zombie.. VAC finns inte på zombie mode. Sorry, har inte black ops så jag bara antog att vac fanns på typ allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Det funkar att spela online nu.Om jag är host så funkar det för alla som spelar med mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.