Hoppa till innehåll

Grafikkort


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

AMD är knappast ett budgetmärke, de är bäst alla prisklasser för grafikkortsmarknaden just nu. AMD har processorer som matchar Intels Hi-end processorer, fast till en bråkdel av kostnaden. Förstår verkligen inte vad ditt resonemang kring AMD är grundat på. Är det kompisgänget som köpt häftiga datorer som det är Intel och Nvidia i (för det är ju det bästa). Herregud. Använder min första smiley på länge, för nu passar den verkligen. :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AMD är knappast ett budgetmärke, de är bäst alla prisklasser för grafikkortsmarknaden just nu. AMD har processorer som matchar Intels Hi-end processorer, fast till en bråkdel av kostnaden. Förstår verkligen inte vad ditt resonemang kring AMD är grundat på. Är det kompisgänget som köpt häftiga datorer som det är Intel och Nvidia i (för det är ju det bästa). Herregud. Använder min första smiley på länge, för nu passar den verkligen. :_

Här kolla sj http://www.sweclockers.com/recension/11870...i-x6/5#pagehead man vinner juu några fps mer på intel cores proccesorer. MEN DOM ÄR SÅ JÄVLA DYRA SÅ DET INTE ÄR SANT :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KalphiteQ: Grattis till att ha blivit av med Smiley-oskulden!

Och för det andra. AMD är ett märke för dem med lite snålare budget. Jag säger absolut inte att deras prestanda och kavlite är skit för det. Jag är ingen Intel fanboy för den delen heller. Tvärtom så gillar jag faktiskt AMD mer. Men vad jag anser är att har man runt 5k och ska satsa på en speldator så är det ju AMD som gäller för att få så mycket för pengarna som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KalphiteQ: Grattis till att ha blivit av med Smiley-oskulden!

Och för det andra. AMD är ett märke för dem med lite snålare budget. Jag säger absolut inte att deras prestanda och kavlite är skit för det. Jag är ingen Intel fanboy för den delen heller. Tvärtom så gillar jag faktiskt AMD mer. Men vad jag anser är att har man runt 5k och ska satsa på en speldator så är det ju AMD som gäller för att få så mycket för pengarna som möjligt.

5k vad är det du säger jag ska köpa dator + skärm+tagenbord+mus+AC2 för 18700. haha 5 k -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5k vad är det du säger jag ska köpa dator + skärm+tagenbord+mus+AC2 för 18700. haha 5 k -.-

Och tro mig jag är ingen fanboy, jag vill bara ha det bästa det är allt. och jag menar nu inte att AMD är dåligt pga av att dom har så billiga saker jämnfört med Nvidia, jag har sett hur deras grafikkort presterar och vet att det nästan är lika bra som Nvidia.

 

AMD gäller hela deras område ut DVS till omkring 12 000kr. Jag skulle inte kalla det en snål budget. Var inte så jävla provocerande bara för att du sitter vid datorn.
Ja men tänk om jag inte ska ha amd då :S Redigerat av Turbosteps
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade Gärna haft Amd "Delar" om nu inte deras proccesorer vore usla ^^

 

Har man bara 580 i sli så är de nog dom snabbaste på marknaden.

Du får förklara hur processorerna ifrån AMD kan vara usla.

Att låta kunderna som fick AM2+ för 3 år sen uppgradera till

AM3 processorer är inte uselt, det tyder på att mycket resurser

satsas ifrån AMD för kundens bästa.

 

Däremot spottar Intel på kundernas ansikte med 1156.

 

Även AMD som var först att få ut en processor med upplåst multiplier för

överklockning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...