Turbosteps Skrivet 6 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Du får förklara hur processorerna ifrån AMD kan vara usla.Att låta kunderna som fick AM2+ för 3 år sen uppgradera tillAM3 processorer är inte uselt, det tyder på att mycket resursersatsas ifrån AMD för kundens bästa. Däremot spottar Intel på kundernas ansikte med 1156. Även AMD som var först att få ut en processor med upplåst multiplier för överklockning.http://www.sweclockers.com/recension/11870...i-x6/5#pagehead asså dom är inte liksom jätte "usla" inte så jag menar det jag menar är att dom presterar inte lika bra som intel core och här ser vi inte på priset utan prestandan. men annars så är AMD Väldigt Väldigt bra för sitt pris :) och jag ska HA AMD delar för att intel core har bara för dyra och det ända jag gör är juu att spela sen om jag vill byta delar på intel core kommer det bli skit dyrt men så blir det inte om jag har amd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.