Paffi Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 När jag går in i tools finns Source Decitaded server inte där längre när jag skall installera det:( Någon som kanske vet vf har det blivit borttaget i någon patch? Har googlat med inte hittat något =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 När jag går in i tools finns Source Decitaded server inte där längre när jag skall installera det:( Någon som kanske vet vf har det blivit borttaget i någon patch? Har googlat med inte hittat något =(Det finns där för mig, testa installera om Steam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 När jag går in i tools finns Source Decitaded server inte där längre när jag skall installera det:( Någon som kanske vet vf har det blivit borttaget i någon patch? Har googlat med inte hittat något =(Det finns där för mig, testa installera om Steam.. Okey..... =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Ominstallation av Steam ej nödvändig. Tag denna URL och klistra in i din webbläsares adressfält. Detta borde installera Source Dedicated Server på Steam. steam://install/205 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 team forrtress 2 dedicated server är den nya source dedicated server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 (redigerat) team forrtress 2 dedicated server är den nya source dedicated server har inte den iheller =( EDIT: Den hade tydligen bytat namn helt till Source Multiplayer Dedicated Server :D Tack för hjälpen =) Redigerat 8 Januari 2011 av Paffi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg