WesleyFG Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 (redigerat) Nu är det såhär att min dator rensar mina filer varje gång jag stänger av den. När jag loggar in på min dator står det att skrivbordet förbereds. När jag äntligen är inne på datorn är allt borta. Det ända som är kvar på datorn är alla program man får när man köper en dator osv. Är det någon som vet vad felet är? Detta har varit i 2-3 dagar nu. Redigerat 4 Januari 2011 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Har du laddat ner nåt? Som T. Ex Security Tool som popar upp på vilken sida som helst ibland, Error Safe elller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Men hur menar du? Är dom borta när du tar på datan, och tillbaka när du stänger av den? Wtf? Men Security tool är det inte, har själv haft det, men det tar inte bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Har du eller någon i din familj installerat ett sådant "safety card" som dem har i t.ex. skolor? Annars kanske Windows inte kan komma åt någon tjänst som gör att dina filer inte visas eller sparas? Det sista hände mig när min dator hade något mjukvarufel som bara försvann senare... Men antagligen så fixade jag det omedvetet senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 4 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Alltså nej ingen i familjen eller jag har laddat ner något pop upp sak som kommer ibland när man surfar på nätet. Det bara hände en dag att allt inte kan sparas. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Alltså nej ingen i familjen eller jag har laddat ner något pop upp sak som kommer ibland när man surfar på nätet.Det bara hände en dag att allt inte kan sparas. :SNån som hackat ditt nätvärk och avaktivera vissa saker? Min pappa känner en som är en av sveriges bästa hackare, fast han hjälpte till med flygplans-rånet i Falun. :P (inte för att jag menar att han hackat eller nåt på din dator men jag sa bara det ändå) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.