Hoppa till innehåll

Datorn Rensar Filerna


WesleyFG
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är det såhär att min dator rensar mina filer varje gång jag stänger av den. När jag loggar in på min dator står det att skrivbordet förbereds. När jag äntligen är inne på datorn är allt borta. Det ända som är kvar på datorn är alla program man får när man köper en dator osv.

 

Är det någon som vet vad felet är? Detta har varit i 2-3 dagar nu.

Redigerat av WesleyFG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du eller någon i din familj installerat ett sådant "safety card" som dem har i t.ex. skolor?

Annars kanske Windows inte kan komma åt någon tjänst som gör att dina filer inte visas eller sparas?

Det sista hände mig när min dator hade något mjukvarufel som bara försvann senare...

Men antagligen så fixade jag det omedvetet senare....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså nej ingen i familjen eller jag har laddat ner något pop upp sak som kommer ibland när man surfar på nätet.

Det bara hände en dag att allt inte kan sparas. :S

Nån som hackat ditt nätvärk och avaktivera vissa saker? Min pappa känner en som är en av sveriges bästa hackare, fast han hjälpte till med flygplans-rånet i Falun. :P (inte för att jag menar att han hackat eller nåt på din dator men jag sa bara det ändå) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...