happynew2011 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) läste precis hpnisses inlägg med massa koder, bl.a boolProp kodernadär stod det att vissa datorer inte klarade av dom koderna, och att spelat kunde krasha. dock var detta inte så vanligt, men iaf....har det hänt många av er? ellr är det ba typ gamla datorer som inte klarar av koderna? xD läste precis hpnisses inlägg med massa koder, bl.a boolProp kodernadär stod det att vissa datorer inte klarade av dom koderna, och att spelat kunde krasha. dock var detta inte så vanligt, men iaf....har det hänt många av er? ellr är det ba typ gamla datorer som inte klarar av koderna? xD det är sims 2 jag menar XD haha om de nu spelar roll ;P Redigerat 7 Januari 2011 av happynew2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Om man missbrukar boolProp testingCheatsEnabled true kan spelet krascha. Det har inget att göra med hur gammal datorn är. Om man bara använder koden på rätt sätt så kommer spelet inte att krascha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 okej, tack :D när du säger missbruka koderna, vad menar du då typ? xd typ skriva fel koder eller vad hahaah sry ja e lite retard :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Sätta på boolProp testingCheatsEnabled true och sedan Shift-klicka på en massa saker och välja alternativ som du inte har någon aning om vad de gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 okej tack ahah ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 men asso om man typ inte ska göra typ vampyr o såna saker(om man vill va säker på att spelet inte kraschar) vad ska man då göra med koden? xd då kan man ju bara ändra t.ex. mätarna hur dom mår o sånt...eller? ja menar, dom "roliga" sakerna , är det dom som får spelet att krascha? xd snälla svara nån jag vill inte krascha mitt spel ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) men asso om man typ inte ska göra typ vampyr o såna saker(om man vill va säker på att spelet inte kraschar) vad ska man då göra med koden? xddå kan man ju bara ändra t.ex. mätarna hur dom mår o sånt...eller? ja menar, dom "roliga" sakerna , är det dom som får spelet att krascha? xd snälla svara nån jag vill inte krascha mitt spel ;O om du vill bli vampyr gör det på detr vanliga sättet utan att använda kod Of topic Bollpropp fusken kan gå och gömma sig använder aldrig dom. Redigerat 7 Januari 2011 av 360Xbox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 För att vara på den säkra sidan; Spara innan du fuskar, och skriv boolProp testingCheatsEnabled false när du är klar. Det lönar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubble Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 (redigerat) Man kan ju stänga av det? När man slutar spela liksom, skriver man in samma sak fast istället för true så skriver man false. Redigerat 8 Januari 2011 av Hubble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 För att vara på den säkra sidan;Spara innan du fuskar, och skriv boolProp testingCheatsEnabled false när du är klar.Det lönar sig.Och jus det, datorn blir seg om du har på fusket för länge, så det är också en anledning till att stänga av det :)/Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 okej, haahha trodde inte datorn kunde bli seg o så om man använde ett fusk... men nu vet jag iaf , tack hihi ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg