Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Bra :) Tänk också på att om du har en stor tomt och har på koden "moveobjects on" kan det bli lite segt, men det har aldrig hänt för mig att det kraschar. För att vara på säkra sidan gör kvarter med grönska som du spelar i, min dator kraschade en gång när jag spelade i city (som har betong) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
happynew2011 Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 okej tack! men jag håller mej nog till moveobjects koden och maxmotives XD ahha klarar mej bra med dom ;) men tack alla som svarade ändå ahah:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 okej tack! men jag håller mej nog till moveobjects koden och maxmotives XD ahha klarar mej bra med dom ;) men tack alla som svarade ändå ahah:Dmaxmotives är inte farligt, men men moveobjects kan sega ur spelet lite, lite som jag sa innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frosty Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Nej, denna datan är rätt ny och kraschar utan anledning O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Vad menar du Frosty? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSims2Sweet Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Vad menar du med att spelet kan krascha? Nä, nu blir jag orolig här..! Menar du att.. allt kan *klunk* raderas?? I så fall säger jag hejdå till alla koderna B) Tack för mig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Nu bumpade du. Men jag ska hjälpa dig :) Om du verkligen missbrukar koderna så att du gör mycket, eller har på det för mycket så kan spelet krascha. Oftast så är det bara så att spelet för tillfället stängs av och det du inte sparat gå miste, men jag har hört dock att datorn/spelet kan gå sönder så du inte kan köra igen, men det har aldrig hänt mig. Dock kraschade spelet en gång när jag tryckte på "Invite all Neighbours" på brevlådan. Det ska man inte göra, för alla i kvareteret kom då och min dator fixade det inte. Ville ha en fest, men man ska vara försiktigt med sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg