Hoppa till innehåll

Spelet Krashaaar? :(


 Dela

Rekommendera inlägg

läste precis hpnisses inlägg med massa koder, bl.a boolProp koderna

där stod det att vissa datorer inte klarade av dom koderna, och att spelat kunde krasha. dock var detta inte så vanligt, men iaf....

har det hänt många av er? ellr är det ba typ gamla datorer som inte klarar av koderna? xD

 

 

läste precis hpnisses inlägg med massa koder, bl.a boolProp koderna

där stod det att vissa datorer inte klarade av dom koderna, och att spelat kunde krasha. dock var detta inte så vanligt, men iaf....

har det hänt många av er? ellr är det ba typ gamla datorer som inte klarar av koderna? xD

 

det är sims 2 jag menar XD haha om de nu spelar roll ;P

Redigerat av happynew2011
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asso om man typ inte ska göra typ vampyr o såna saker(om man vill va säker på att spelet inte kraschar) vad ska man då göra med koden? xd

då kan man ju bara ändra t.ex. mätarna hur dom mår o sånt...eller?

ja menar, dom "roliga" sakerna , är det dom som får spelet att krascha? xd snälla svara nån jag vill inte krascha mitt spel ;O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asso om man typ inte ska göra typ vampyr o såna saker(om man vill va säker på att spelet inte kraschar) vad ska man då göra med koden? xd

då kan man ju bara ändra t.ex. mätarna hur dom mår o sånt...eller?

ja menar, dom "roliga" sakerna , är det dom som får spelet att krascha? xd snälla svara nån jag vill inte krascha mitt spel ;O

om du vill bli vampyr gör det på detr vanliga sättet utan att använda kod

 

Of topic Bollpropp fusken kan gå och gömma sig använder aldrig dom.

Redigerat av 360Xbox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att vara på den säkra sidan;

Spara innan du fuskar, och skriv boolProp testingCheatsEnabled false när du är klar.

Det lönar sig.

Och jus det, datorn blir seg om du har på fusket för länge, så det är också en anledning till att stänga av det :)

/Layton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...