Godis Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Tja! Jag undrar en sak om The sims 2 och om nån kanske kan hjälpa mig på karriären! Jag har låst upp 3-4 st platser och jag är på den platsen i båten och stället heter nånting med mms.. nånting och sen står det att jag ska göra alla bettys guld uppdrag men jag har fastnat på ett av hennes uppdrag där det står: - LAGA AFRODISIAKUM MAT" vad menas med det tacksam för ett snabbt svar om du vet vad man ska göra! Redigerat 7 Januari 2011 av Godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Tja!Jag undrar en sak om The sims 2 och om nån kanske kan hjälpa mig på karriären!Jag har låst upp 3-4 st platser och jag är på den platsen i båten och stället heter nånting med mms.. nånting och sen står det att jag ska göra alla bettys guld uppdrag men jag har fastnat på ett av hennes uppdrag där det står:- LAGA AFRODISIAKUM MAT"vad menas med det tacksam för ett snabbt svar om du vet vad man ska göra!vilket sims pratar du om Jorden runt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godis Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) vilket sims pratar du om Jorden runt?jag pratar om BARA The sims 2! inte jorden runt det vanliga the sims 2 Redigerat 7 Januari 2011 av Godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 jaha nu fattar jag trodde du hade det på Datorh men ser att du har det på xbox pröva att klicka på den så får du reda på vad du ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godis Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 nån som kanske kan hjälpa mig????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Afrodisiakum Är antagligen någon mat som skall frambringa kärlek på något vis, hur man lagar den maten vet jag inte tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godis Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Jag klarade det uppdraget men nu är jag i spökstaden och ska återuppliva HELGA står det och det är mitt nästa problem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Du ett tips: Jag tror inte att det är så många på fuska som har The Sims 2 till Xbox, så fråga på ett större forum, The Sims.se, eller fuska.nu om du inte skulle få svar här ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg