jimmynorlen Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Skrivet 7 Januari 2011 Hej, Jag fick ett Ps3 för en vecka sen och två trådlösa handkonsoler till Ps3, men när jag sätter på konsolerna så blir det konsol nr 2 och 3, är det någon som vet vad jag kan göra för att få konsol 1 och 2, jag har testat att restarta kontrollerna, jag har återställt standardinställningarna och så kan man på inställningar ändra konsolernas nummer och det funkar tills jag hat stängt av ps3 igen, så när jag sätter på ps3 igen så blir det nr 2 och3, ör det någon som vet vad jag kan göra för att få konsole 1 och 2, tack på förhand mvh jimmy Citera
Proccito Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Skrivet 7 Januari 2011 Först sätter du på ett spel. Sedan håller duinne PS-knappen, tills det kommer upp en svart skärm där det står "Avsluta Spel" längst upp. Under finns det "Kontroll inställningar" Går in där, trycker på 2/3, och byter till 1 och 2. Förövrigt så är detta i fel forum, håll dig till http://www.fuska.se/forum/Playstation_3-f190.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.