5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Detta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011. 1. LittleBigPlanet 2 2. Uncharted 3 3. Ratchet & Clank: All 4 one 4. The Last Guardian Fler spel jag vill ha, kommer :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 mass effect 2 tror jag, det kommer ju till ps3 nu i januari och kommer gå på mass effect 3s spelmotor med 6 timmar bouns material :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 mass effect 2 tror jag, det kommer ju till ps3 nu i januari och kommer gå på mass effect 3s spelmotor med 6 timmar bouns material :)Mass Effect 3 kommer väl lite senare i år också :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Mass Effect 3 kommer väl lite senare i år också :)?ah, det stämmer nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Test Drive Unlimited 2 i Februari Och MW3 om det kommer i november som det brukar göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Crysis 2 förmodligen och kanske LBP 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) Uppdaterad :) GTA IV Jag har precis köps ps3 och spelar det ibland med mina kompisar Assassins creed brotherhood Fick det i födelsedags present Need for speed: Hot Pursuit RIKTIGT roligt spel! MW3 om det kommer Annars har jag inget som jag väntar på, köper nåt om det är/ser kul ut :) Redigerat 17 Februari 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jag kanske ska köpa Black Ops i år, men jag är intresserad av LBP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Uncharted 3: Drake's Deception Duke Nukem: Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Glömde: LittleBigPlanet 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Mw3 ofc. Är ett cod fan fast blev lite ledsen när black ops kom ut inget bra... FIFA 12 OFC!!!!!!!! Redigerat 18 Januari 2011 av MuffinseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Juste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.