Hoppa till innehåll

Hjälp Vill Ha Black Ops Men Får Inte Det Av Mina Föräldrar


Daggeminho
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :(

Lol sponsrar :P

 

Dina föräldrar vet väl bäst om du är kapabel för sådanna spel, inte mycket att göra åt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste bara säga att det är faktist ganska dumt att dina föräldrar inte vill att du köper ett spel som visar hur det ärr här i livet

 

Plus att det inte är tortyr, det är en förhörsstol <_<

Inte särskilt ofta man blir fastbunden i en stol för att få kraftiga elstötar genom sig men visst.

Som sagt är det inte mycket mer att göra om de inte vill att du ska spela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :(

Ja men när man sätter igång spelet så står det någonting om starka bilder osv. och sen så finns det ett alternativ att ta bort det, så säg detta till dom. Försök också att övertala dom lite, och små ljug lite ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste bara säga att det är faktist ganska dumt att dina föräldrar inte vill att du köper ett spel som visar hur det ärr här i livet

 

Plus att det inte är tortyr, det är en förhörsstol <_<

Va sägs som att köpa Modern Warfare?

Du kanske redan har det men det är från sexton och man kan inte tortera folk där typ...

Modern Warfare 2 är från arton för att det finns uppdrag där man ska döda civila...

Fast du kanske redan har dem, men om inte:

Ett mindre bra cod är bättre än inget :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va sägs som att köpa Modern Warfare?

Du kanske redan har det men det är från sexton och man kan inte tortera folk där typ...

Modern Warfare 2 är från arton för att det finns uppdrag där man ska döda civila...

Fast du kanske redan har dem, men om inte:

Ett mindre bra cod är bättre än inget :)

 

 

 

Jag har modern warfare men inte modern warfare 2.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har modern warfare men inte modern warfare 2.

Ja, Modern Warfare 2 kan du ju köpa isåfall :)

Det finns fler vapen och banor i tvåan än ettan. Jag förstår ju att du vill ha black ops mer men om du inte får det så prova med Modern Warfare 2 istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...