Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Försök att övertala dem, annars får du bara acceptera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Hmmm, jag får spela cod för mina föräldrar, jag är 13, men alla är ju olika, dina föräldrar kanske tycker att en trettonåring inte ska spela 18-spel. Du kanske kan önska till din födelsedag? Det kanske förändrar saker och ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :( Lol sponsrar :P Dina föräldrar vet väl bäst om du är kapabel för sådanna spel, inte mycket att göra åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Måste bara säga att det är faktist ganska dumt att dina föräldrar inte vill att du köper ett spel som visar hur det ärr här i livet Plus att det inte är tortyr, det är en förhörsstol <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Måste bara säga att det är faktist ganska dumt att dina föräldrar inte vill att du köper ett spel som visar hur det ärr här i livet Plus att det inte är tortyr, det är en förhörsstol <_<Inte särskilt ofta man blir fastbunden i en stol för att få kraftiga elstötar genom sig men visst.Som sagt är det inte mycket mer att göra om de inte vill att du ska spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Inte särskilt ofta man blir fastbunden i en stol för att få kraftiga elstötar genom sig men visst.Som sagt är det inte mycket mer att göra om de inte vill att du ska spela spelet.så fattade inte jag det som <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :( Ja men när man sätter igång spelet så står det någonting om starka bilder osv. och sen så finns det ett alternativ att ta bort det, så säg detta till dom. Försök också att övertala dom lite, och små ljug lite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Måste bara säga att det är faktist ganska dumt att dina föräldrar inte vill att du köper ett spel som visar hur det ärr här i livet Plus att det inte är tortyr, det är en förhörsstol <_<Va sägs som att köpa Modern Warfare?Du kanske redan har det men det är från sexton och man kan inte tortera folk där typ...Modern Warfare 2 är från arton för att det finns uppdrag där man ska döda civila...Fast du kanske redan har dem, men om inte:Ett mindre bra cod är bättre än inget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Va sägs som att köpa Modern Warfare?Du kanske redan har det men det är från sexton och man kan inte tortera folk där typ...Modern Warfare 2 är från arton för att det finns uppdrag där man ska döda civila...Fast du kanske redan har dem, men om inte:Ett mindre bra cod är bättre än inget :) Jag har modern warfare men inte modern warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Jag har försökt allt fast jag får inte. Det är bara för att det är en tortyr grej i spelet och att dom inte vill att jag ska sponsrar ett företag som gör såna spel. :( Köp begagnat så slipper du sponsra mer? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag har modern warfare men inte modern warfare 2. Ja, Modern Warfare 2 kan du ju köpa isåfall :)Det finns fler vapen och banor i tvåan än ettan. Jag förstår ju att du vill ha black ops mer men om du inte får det så prova med Modern Warfare 2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.