5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag har modern warfare men inte modern warfare 2. Kan inte förstå varför du får ha modern warfare 1 men inte black ops.Det är samma spel, och om du klarar av att spela MW1 så klarar du av black ops. Man blir inte våldsam p.g.a spel. Om man inte har ett problem redan, då kanske det hjälper till att bli våldsam men. Jag har spelat GTA1, då jag var liten. Kanske inte ett så verkligt spel, men jag är inte våldsam.Så försök tjata lite, lova att du inte blir arg när du spelar, sen om du får det så håller du vad du lovade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Acceptans ftw. Bara att acceptera föräldrarnas ord, för det är lag i det huset man bor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Acceptera att du inte får köpa black ops bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Va sägs som att köpa Modern Warfare?Du kanske redan har det men det är från sexton och man kan inte tortera folk där typ...Modern Warfare 2 är från arton för att det finns uppdrag där man ska döda civila...Fast du kanske redan har dem, men om inte:Ett mindre bra cod är bättre än inget :)CoD4 är bättre än Black Ops, imo... Men, det enda du kan göra är att acceptera det dina föräldrar säger och vara glad att dom vill ditt bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.