5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Det är en person som skapat en film med hjälp utav GTA IV, läs vidare på sidan om ni vill veta vad den handlar om :lol: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110111...ngfilm-i-gta-iv Har ni sett hela, eller bara lite? vad tycker ni om filmen :D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 ska se den imorn. måste sova nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 hah. Jag själv har bara sett introt. Ska se om jag får tid att se den, mycket att göra just nu, man hinner inte nästan se den ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 sett hela nu :D riktigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Riktigt bra film. :o Klockan börjar närma sitt slut för mig nu... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Najs, ska se den nu :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Riktigt bra film. :oKlockan börjar närma sitt slut för mig nu... :oSjälv har jag inte sett klart hela ännu, måste ta tag och se på den :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Har sett 40min nu, pallar inte mer <_< . Men själva filmen äger ju, tycker mest om kamera effekten, nice :) Har sett 40min nu, pallar inte mer <_< . Men själva filmen äger ju, tycker mest om kamera effekten, nice :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Så den är inte värd att kolla igenom, sett början och det är coolt, men som sagt så kan jag nog också tröttna på att se den ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg