sebzeek00 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp e skönare tacksam för svar ! :) Citera
Gäst pong218 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xpe skönare tacksam för svar ! :)Byt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning. Citera
sebzeek00 Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Byt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning.okej.. :) ärdu säker på att det inte finns nåt liknande tema Citera
CeZ Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Det klassiska windows 2000 och windows 98 temat finns till alla nyare windows, och det går att fixa xp temat med temaprogram. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.