Windnoob Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Hej. jag skaffade windows 7 för några dagar sen, och nu så är det skit, eftersom den laggar vart 7:e sekund, och fryser i 2-3 sekunder. Överjobbigt! Finns det ingen lösning? EDIT: Jag menar då att hela datorn laggar då, varesig jag surfar eller spelar :S Eller det går inte ens spela för det laggar så fucking mycket. Redigerat 15 Januari 2011 av Windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Ladda ner Process Explorer: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653 Kör Process ExplorerTryck Ctrl + IEfter ett lagg, leta reda på någon stor spik i någon av grafernaFlytta fokus till huvudfönstret(klicka på det)Tryck på mellanslagTryck Ctrl + IHåll muspekaren på spikens toppVad står det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Gjorde den nyss, men inget kom upp när de laggade till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Hej. jag skaffade windows 7 för några dagar sen, och nu så är det skit, eftersom den laggar vart 7:e sekund, och fryser i 2-3 sekunder. Överjobbigt! Finns det ingen lösning?EDIT: Jag menar då att hela datorn laggar då, varesig jag surfar eller spelar :S Eller det går inte ens spela för det laggar så fucking mycket.Kan finnas drivrutiner kvar ifrån din gamla Windows version som skapar problem med Windows 7.Ladda ned programmet Driver Sweaper, rensa grafikkortsdrivrutinerna och installera de från din tillverkaresom är valda för Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hej. jag skaffade windows 7 för några dagar sen, och nu så är det skit, eftersom den laggar vart 7:e sekund, och fryser i 2-3 sekunder. Överjobbigt! Finns det ingen lösning?EDIT: Jag menar då att hela datorn laggar då, varesig jag surfar eller spelar :S Eller det går inte ens spela för det laggar så fucking mycket.vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.