iPiiZiiZ Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 (redigerat) Jag letar efter hero dolls för jag har bara 4 achievements kvar men har bara 1 Theresa doll och 1 Garth doll så söker alltså efter Hammer, Lucien och Reaver dolls Kan inte tradea med nån av mina dolls så får tradea mot nått annat, tradear nästan allt Adda iPiiZiiZ och tack och hoppas ni kan hjälpa mig Peace out Redigerat 16 Januari 2011 av iPiiZiiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Tyvär så har jag själv bara 2 stycken theresa dolls <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPiiZiiZ Skrivet 20 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Har alla dolls och achievements nu, nån som saknar Hero doll och Garth doll addar: iPiiZiiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.