GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Jag tycker att man borde kunna köpa Färg till sitt namn under "affär" fliken. What do you think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Fanns ju förut, men togs bort av någon anledning, men då det fanns var jag nog inte medlem, så jag kanske inte vet om det fanns någon viktig anledning för det. Dock så stör det inte mig så mycket egentligen, så varför inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Skulle vara najs med färg på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Färgade namn var goa tider det :rolleyes: Tror det tog borts på grund av något problem angående HTML-taggen som användes för det. Kan ha varit att det inte funkade i flera webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Färgade namn var goa tider det :rolleyes: Tror det tog borts på grund av något problem angående HTML-taggen som användes för det. Kan ha varit att det inte funkade i flera webbläsare.Ja, ska kontakta admin och se vad han svarar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Onödigt tycker jag inte att dte är, men det kanske blir jobbigt att läsa då... Men om det blir sommni vill så byr jag mig nog inte så mycket. Det kanske är kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Skulle anta att det vore rätt lätt för Admin att fixa en sådan funktion, och de skulle vara en kul liten grej som man faktiskt kan tänka sig att spendera sina fm på, i dagens läge finns det nästan inget mer än saker för pressen vilket är rätt tråkigt. Att utöka affären överhuvudtaget vore ett upplyft för fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Skulle anta att det vore rätt lätt för Admin att fixa en sådan funktion, och de skulle vara en kul liten grej som man faktiskt kan tänka sig att spendera sina fm på, i dagens läge finns det nästan inget mer än saker för pressen vilket är rätt tråkigt. Att utöka affären överhuvudtaget vore ett upplyft för fuska.seSå sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 (redigerat) Skulle vara snygg med namn som typ dehär http://www.hackrules.com/member.php?action=profile&uid=1 Effekten på "WhiteRay" om någon undrar Redigerat 17 Januari 2011 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Skulle vara snygg med namn som typ dehärhttp://www.hackrules.com/member.php?action=profile&uid=1 Effekten på "WhiteRay" om någon undrarLänken funkar inte :oMen i alla fall... Har kontaktat Admin nu, får se vad han svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 admin måste väl ha tagit bort det för en anledning? men han kanske ändrar sig om det är många som vill ha ett färgat namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 admin måste väl ha tagit bort det för en anledning? men han kanske ändrar sig om det är många som vill ha ett färgat namn.Just det, har kontaktat han nu, väntar på svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.