Hoppa till innehåll

Wildy + Free Trade = Sant


Muffey
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kommer att göra det.. Om det blir som gamla wildy, det vill säga.

Men vi alla vet hur jagex är, dem släpper wildy och sen ska dem börja fixa saker och ting.

När ska du ge dig? -.-

"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna.

 

OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När ska du ge dig? -.-

"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna.

 

OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet.

Han vill inte äta sin hatt, haha!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När ska du ge dig? -.-

"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna.

 

OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet.

De som har spelat RuneScape och faktiskt spelat såpass länge att dem har kommit ifrån tutorial island vet att Jagex alltid ändrar något i de större uppdateringar. För övrigt klagar jag inte, jag bryr mig varken om wildy pvp eller free trade särskilt mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jagex har säkert en baktanke med det hela. Har varit med sen 2003 så jag vet liksom vad Jagex går för.

 

jag kommer nog trada över en del pengar och staka en del. Snacka om att varenda server-jävel kommer snitta 1300 spelare. Pingen kommer gå i taket.

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som har spelat RuneScape och faktiskt spelat såpass länge att dem har kommit ifrån tutorial island vet att Jagex alltid ändrar något i de större uppdateringar. För övrigt klagar jag inte, jag bryr mig varken om wildy pvp eller free trade särskilt mycket.

Är hatten stor eller? ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer säkert vara en jävligt stor besvikelse när Wildy kommer tillbaka...Green drags och allt sånt där kommer ju försvinna, fatta och tbsplasha på en botter och han attakerar och blir skulled, sen smita whippen...i miss that!

 

Kommer nog endå träna till att bli staker och vinna phats och sånt skoj :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...