Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hej, jag har franska imorgon och vi ska kunna ungefär tio frukter på franska, men jag glömde boken hemma, och jag kan INGA frukter. Snälla, är det någon som kan franska och som kan skriva några (samt om det är maskulint eller feminint, dvs un eller une framför) Tack MVH Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 http://sv.wiktionary.org/wiki/Kategori:Franska/Frukter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Tack fast jag behöver femininum och maskulinum, tack. Un eller une framför. Mycket viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 un abricot. un ananas. une banane. un citron. une pomme. une fraise. une poire. une orange. un concombre. une framboise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 un abricot.un ananas.une banane.un citron.une pomme.une fraise.une poire.une orange.un concombre.une framboise.Tack! Jag slår upp vad de betyder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Tack så myket igen, du räddade mig för vi hade skriftligt läxförhör... Utan dig hade jag failat totalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.