Gäst Donald Duck Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 kan nån förklara hur man fångar Pokemon. jag behöver också hjälp med det här jag möte en kille så klara jag han så vissa dem en film så såg man uppe en slaxs häxa vad ska man göra sen då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag har det inte.. Men ett tips.. Kolla i instruktions boken ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Köp Prima´s Guide. Den har jag. Men iaf. Släpp ut Tjejen sen gå vidare tills hon säger att man ska köpa bollar så prata med en tjej i Pokemart i Vatten staden och åt till där du började oc h prata med killen bakom desken så får du 5 bollar+ att du kan köpa nåra. Sen när du möter en Shadow Pokemon ta items sen pokeball sen på shadow pokemonen så kan den blir fångad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jojjooo Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Du verkade vara bra på pokemon :) Tror du att du kan hjälpa mig med spelet ;) Jag har vunnit upp till 10 i mt battle och nu kommer jag inte in där för att fortsätta... Snälla kan du inte hjälpa mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jag har klarat hela pokemon Colosseum och hela MT.Battle. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg