(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 tjenare har en ny fråga men ja vet inte vart jag ska skriva den i för ämne men nu tar jag gamecube ämnet: jag har en fråga till ozoon och golden mew och alla ni andra som har så eller vet hur man gör värför e ozoons namn grönt och goldenmew varfär är ditt guldigt jag vill åkså ha så och under dig golden mew står det #5 elite gamer jag vill okså ha sånt hur gör man eller måste man göra nåt för att få det. svara gärna fort vill värkligen vetta det
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 Du måste skaffa poäng för att kunna få färg på namnet, du köper sedan färgen med hjälp av poängen i "Affär" som står under "Profil" högre upp.. Sen för att få Elite Gamer som text så måste du skicka in en viss summa inlägg, vet ej hur många, men de väldigt många kan jag säga deii.
Karata Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 Du måste skaffa poäng för att kunna få färg på namnet, du köper sedan färgen med hjälp av poängen i "Affär" som står under "Profil" högre upp.. Sen för att få Elite Gamer som text så måste du skicka in en viss summa inlägg, vet ej hur många, men de väldigt många kan jag säga deii. nä men de e så att du måste köpa "titel" och så när du har köpt de så kanske de kommer att stå te.x "stabil" på din titel men ju fler du gör desto bättre titel får du
Rekommendera inlägg