Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) Hej, det kanske redan finns en sån här tråd men japp, hittade ingen så... Spelar du någon sport på fritiden? Hur många gånger i veckan i så fall? /Layton Redigerat 19 Januari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Hej, dte kanske readn finns en sån här tråd men japp, hittade ingen så...Spelar du någon sport på fritiden?Hur många gånger i veckan?/LaytonJa judo, två gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) Asså, du kan ju lika gärna säga att du inte orkade kolla, för det är ju bara bullshit att du inte hittade någon annan tråd. Aja, tränar ca 4-5 gånger i veckan, fotboll och handboll. Redigerat 19 Januari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) ursäkta, men alla blir sura om man bumpar. Det finns i alla fall ingen som var aktiv för tretti dagars en för jag KOLLADE. Redigerat 19 Januari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Tränar boxning 3-5 dar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Just det glömde säga... Tränar basket två gånger i veckan... Hur kunde jag glömma? Jag rekommenderar verkligen den sporten ASKUL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Badminton 2 gånger i veckan och Aikido en gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Du har själv skrivit i en annan sån här tråd. Men själv så speedkubar jag. På sommaren åker jag skateboard och tränar lite parkour också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Fotboll och lite Längdskidor. (Jag åker längdskidor ibland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Skejtar också, fast inte nu, det är askallt men snön börjar smällta så det blir nog inte länge väntan till Redigerat 21 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Baseball. tre gånger i veckan, på sommarn förstås Redigerat 22 Januari 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Gymmar och utövar Taekwondo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.