Sinclair Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 The Lost and Damned har en mer intressantare handling, medan The Ballad of Gay Tony har en roligare spelbarhet i form av fallskärmshoppning och vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Du har väl alltid gillat bögar? Köp tbogt, om det är så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Du har väl alltid gillat bögar? Köp tbogt, om det är så.Haha *klickar på den osynliga gilla-knappen*. Köp Episodes from Liberty City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tror inte att man behöver gilla bögar så värst mycket för att kunna uppskatta en bra expansion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Jag gillar bögar, men inte BigGroter dock... Skoja bara :P onT: Japp, jag ska nog köpa båda, som satisfaction sa, dem verkar ju lika bra båda två... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Jag gillar bögar, men inte BigGroter dock...Personligt påhopp, anmäld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg