Horizon Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Hej, mitt favorit spel är modern warfare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Mw2 såklart, fast väntar på mw3 om det ska komma :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Call of dutyVilket av call of duty spelen? .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Vilket av call of duty spelen? ..Om skriver call of duty menar jag väll det första? Tänk lite Redigerat 21 Januari 2011 av eXtremE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det är inte så lätt att veta om du bara var ett retard som postade call of duty eller om du menade första call of duty, tänk lite du själv nästa gång. =/ OnT: World at War lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det är inte så lätt att veta om du bara var ett retard som postade call of duty eller om du menade första call of duty, tänk lite du själv nästa gång. =/ OnT: World at War lätt.Tack du skrev det jag tänkte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Det är inte så lätt att veta om du bara var ett retard som postade call of duty eller om du menade första call of duty, tänk lite du själv nästa gång. =/ OnT: World at War lätt.Eftersom spelet heter call of duty, ska jag väll inte behöva skriva något annat än call of duty? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Eftersom spelserien heter call of duty och det finns 7 spel i den serien är det inte så lätt att veta vilken av dem du menar när du bara säger call of duty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Eftersom spelserien heter call of duty och det finns 7 spel i den serien är det inte så lätt att veta vilken av dem du menar när du bara säger call of duty.Helvete heller, det finns runt sexton spel i serien, och i "huvudserien" finns det fyra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Jasså? Beror ju på vad man tycker hör till "huvudserien" egentligen. För det mesta ser jag folk säga att 7 spel finns i huvudserien nämligen dessa: # Call of Duty # Call of Duty 2 # Call of Duty 3 # Call of Duty 4: Modern Warfare # Call of Duty: World at War # Call of Duty: Modern Warfare 2 # Call of Duty: Black Ops Redigerat 22 Januari 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Hej, mitt favorit spel är modern warfare. vilket av dom? Black ops, pga att jag har tröttnat på dom andra :/ Helvete heller, det finns runt sexton spel i serien, och i "huvudserien" finns det fyra.det är expansioneroch vilka "fyra" är det som finns då? Cod4:MW-CoD:BO? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg