Proccito Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Tjenare Har precis skaffat en HDPVR och sitter och försöker installera den. Men jag fastnar på när jag ska välja "Videostandard" i "Video dekoder" Någon som vet vd jag ska göra när jag har en Panasonic att spela in med? Kanske är fel forum, men vet ej om det är detta eller dator forumet, men det var lite åt PS3an också så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Tjenare Har precis skaffat en HDPVR och sitter och försöker installera den.Men jag fastnar på när jag ska välja "Videostandard" i "Video dekoder" Någon som vet vd jag ska göra när jag har en Panasonic att spela in med? Kanske är fel forum, men vet ej om det är detta eller dator forumet, men det var lite åt PS3an också så :PNice B) Men mellan vad kan man välja i "videostandard"? Är det t.ex 4:3, 16:3 osv då är det typ hur bilden kommer vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Detta är problemet, och jag vet inte ad jag ska ta :/ På videon så sa han att det berodde på TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Detta är problemet, och jag vet inte ad jag ska ta :/ På videon så sa han att det berodde på TVnAha, det ända jag vet är ju att PAL är för Europa så... Pröva bara att ta någon random med pal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det löste sig, tack iallafall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Det löste sig, tack iallafall :DBra :o Ladda upp något klipp med din hd-pvr om du vill, vill se grafiken :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jadå Ska göra lite "trailer"-liknande så vi får se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.