Horizon Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tja, personligen så gillar jag Simpsons bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tja, personligen så gillar jag Simpsons bäst ;)Simpsons tycker jag, men South park är också bra :) Oft: Borde vara family guy eller simpsons de är lite mer i samma "klass". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Lägger till Family Guy bland alternativen då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Simpsons=tråkigt South Park= har aldrig sett. Family Guy=askuuul!!! Jag älskar Family Guy det äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Simpsons är roligt och har bra story i VARJE avsnitt, family guy har inte bra story i alla avsnitt, + så är Simpsons efterblivet roligt medans family guy är efterblivetefterblivet roligt, så några kanske inte förstår family Guy, därför tycker jag att Simpsons är bättre, south park är inte änns nära family Guy och Simpsons tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Southpark krossar Family Guy tycker jag! jag gillar ABSOLUT inte family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 South Park lätt. Jag skrattar väldigt sällan högt när jag ser på The Simpsons eller Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 South Park, en del saker är helt jävla genialiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag vet inte riktigt... Båda är lika roliga, men jag ser mest på Simpsons så det blir nog Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 South Park, en del saker är helt jävla genialiska.Som när cartman blir KFC-dealer och sen så visar det sig att hans partner är informatör för Jamie Oliver. Fy fan vad jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 South park, sett alla säsonger som kommit ut hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Om jag måste välja får jag köra på Simpsons, som man ändå följt i alla år. Family Guy är inte helt dåligt, men humorn som kretsar kring 'saker som upprepas 4000 gånger, som inte ens var roliga första gången' börjar bli väldigt uttjatat, när det gäller South Park har jag bara sett några avsnitt, tycker det är för "dåligt" tecknat för min smak. Redigerat 22 Januari 2011 av Xenophobia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.