Hoppa till innehåll

Posthunting


GamesDean
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror nog att om FM och FR skulle försvinna skulle även rätt så många inlägg även försvinna, det är nog bara negativt att ta bort det.

 

Sen så skulle nog admin tappa lite pengar, nu köper nog några fuskamynt, skulle jag tro. Det är ju en liten inkomst.

Kanske det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

True story.

 

Hela det systemet borde tas bort, lägga till ett rep system och ha postcount synas istället. Då blir livet mycket enklare.

rep-system kommer missbrukas. En person som ogillar en person kommer ge han/hon ett -rep för att jävlas. Vet ett fåtal forum som fått till rep-systemet, så nej imo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla...

Okej, det är JAG, Jag som gillar att stå högst upp på listan.

Okej, en anlednig, jag vill gärna gå upp i fuskarank och skriva många inlägg, och visst är det kul att stå högst upp på Dagens i topp 10 författare.

Men dels för att jag tyckte att fuska.se var inaktivt. Alla klagade och jag bestämde mig för att skriva många inlägg så att det skulle bli aktivare.

 

"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks."

 

Nu, när jag faktiskt har gjort något vad får man tillbaks? "Banna den lilla horan"

 

Jag följer reglerna. Jag skriver inte inlägg som bryter mot varken 3.2 eller 3.9

 

XxHomerxX, ska det finnas regler typ "man får inte skriva för många inlägg"

Det är ju bara bra!

 

Och ni kan ju sluta med att leta efter fel hos andra, om jag blir bannad för ingenting, vad kommer hända med fuska.se?

Jo, en mindre aktiv medlem.

 

Ni borde tänka till lite nästa gång,

/Layton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Kanske det...

 

 

Jag tror nog att om FM och FR skulle försvinna skulle även rätt så många inlägg även försvinna, det är nog bara negativt att ta bort det.

 

Sen så skulle nog admin tappa lite pengar, nu köper nog några fuskamynt, skulle jag tro. Det är ju en liten inkomst.

det är ju sant...

Redigerat av Videogame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla...

Okej, det är JAG, Jag som gillar att stå högst upp på listan.

Okej, en anlednig, jag vill gärna gå upp i fuskarank och skriva många inlägg, och visst är det kul att stå högst upp på Dagens i topp 10 författare.

Men dels för att jag tyckte att fuska.se var inaktivt. Alla klagade och jag bestämde mig för att skriva många inlägg så att det skulle bli aktivare.

 

"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks."

 

Nu, när jag faktiskt har gjort något vad får man tillbaks? "Banna den lilla horan"

 

Jag följer reglerna. Jag skriver inte inlägg som bryter mot varken 3.2 eller 3.9

 

XxHomerxX, ska det finnas regler typ "man får inte skriva för många inlägg"

Det är ju bara bra!

 

Och ni kan ju sluta med att leta efter fel hos andra, om jag blir bannad för ingenting, vad kommer hända med fuska.se?

Jo, en mindre aktiv medlem.

 

Ni borde tänka till lite nästa gång,

/Layton

Jag har inte sett alla dina inlägg, men jag antar att xXhomerXx tycker att dina inlägg är onödiga, det kan vara bättre med 10 seriösa inlägg än 20 oseriösa. Men jag vet inte riktigt hur dina inlägg sett ut så.

 

Som ZnK säger, Rep-system kommer missbrukas, om det ska finnas så bör endast + vara med.

 

 

 

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev två sak samma gånger ;)

 

OnT: inga av mina inlägg är onödiga, eller okej då, kanske lite, men inget inlägg bryter åtminstone mot reglerna! Och jag ville bara att det skulle bli aktivare på fuska.se men om alla gnäller på att jag skriver för mycket inlägg... ???

Vadå, då? Jag får väl skriva många om jag vill! Inget inlägg bryter ju mot reglerna och alla håller sig till ämnet!

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är seriösa inlägg, så är det ju inget fel med det. Bara positivt. Men om man försöker skriva så många inlägg som möjligt, bara för att så brukar det bli mindre "seriösa" inlägg eftersom man vill skynda sig att skriva en massa inlägg istället. Det är fel taktik.

Okej :(

Japp,, nu erkänner jag lite av inläggen är så, men jag ser alltid till att det inte bryter mot 3.2.

Jag lovar, jag ska försöka att göra mina inlägg mer seriösare.

Men jag trodde först bara att alla var arga och avundsjuka på mig för att jag skrev så mycket.

Men spammar gör jag INTE och att kalla mig posthunter och hora leder ingen vart <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa inte att dem var oseriösa, jag vet inte. Men i vilket fall så finns det mycket hat på denna sida, och det finns stor risk att det blir personliga påhopp, det är bara att anmäla inlägget.

 

Om dina inlägg är onödiga så kommer du antagligen få en varning om varning eller en varning helt enkelt.

Japp, men i imbaz 2.5 liter försöker dessa onda imbazister hitta fel hos mig och försöka få mig bannad.

Gud va elakt :(

Så får man inte göra.

Få bort den som försöker göra lite åt fuska.se...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att börja med, så har jag inte sett något inlägg Layton gjort anmält. Så jag har inte sett någon som verkar tycka det är negativt.

 

Sen är det ju upp till modsen att se om anmälningarna är något man behöver göra ngt åt, eller som man kan låta det vara som det är.

 

Sen till Layton, du gör en hel del bra inlägg, men en del är väldigt nära gränsen till onödiga. Ta det lite lugnare, man behöver inte alltid skriva ned varenda lilla grej man kan tänka sig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...