Hoppa till innehåll

Posthunting


GamesDean
 Dela

Rekommendera inlägg

Snälla nån, att posta 70 inlägg leder ingen vart, klart man får leta fel och anmäla. Det är därför den där anmäla knappen finns.

Gör det VISST det!

Det bidrar ju till aktiviteten. Men är det okej, att först kalla mig jävla hora och sedan komma på hur det ska få mig bannad fast jag inte brutit mot reglerna?

Japp, det är okej, säger du men då ber jag dig, kära imbazist att läsa Reglerna!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

SNÄLLA, FÖRLÅT MIG!!!

Jag ber om ursäkt jag orkar inte mer :(

Förlåt mig, jag ska sluta skriva så många inlägg om ni tycker det är så JÄVLA jobbigt.

 

Jag ville gå upp i rank

Jag ville stå högst upp på listan dagens topp 10 författare.

Men jag ville mest av allt bidra till aktiviteten på fuska.se.

Det var när jag såg den där tråden, "fuska.se riktigt inaktivt"

Och vi gav varandra tips till att bidra till aktiviteten, så jag tänkte, jag skriver många inlägg.

 

Och jag skrev, det blev bara än vana vid att hjälpa alla som ville ha hjälp, att skriva vad man gjort idag, och vilken film man såg senast.

 

Jag bröt inte mot 3.2 eller 3.9. Jag höll mig till ämnet, och tyckte det var kul att skriva...

 

Att leta efter fel i mina inlägg är väl okej då XxHomerXX, men att anmäla minsta lilla inlägg bara för att FÅ BORT MIG FRÅN FUSKA.SE är så jävla fel!

Det är fel att kalla mig hora.

Det är fel att hitta anledningar till att hata, mig.

 

Men jag ska sluta då.

Jag går då.

Om ni så gärna vill det.

 

Men en sak bara:

Imbazisterna ni är...

inte snälla.

 

Bara så ni vet, vad vill vi ha, en tjej som skriver mycket inlägg eller några personer som kallar dig för hora, äckel, idiot och efterbliven???

 

Vad har hänt med fuska.se? Vad är det här för sida?

Sen ni imbazister verkligen började komma på riktigt i höstas har så mycket förändrats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte så svårt. Anmäl de som bryter mot reglerna, om du inte bryter mot reglerna så skriv, men med måtta som Draghon säger.

 

Om de kallar dig hora, anmäl inlägget så är det dem som får en varning för det, svårare är det inte.

Japp, jag har anmält men jag tror inte admin sett det ännu.

Eller, de sa det i ett gruppforum, och i så fall måste jag anmäla till moderatorn i gruppen och honom kan jag inte lita på för han hatar ju mig lika mycket.

Så det blev PM till admin...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag har anmält men jag tror inte admin sett det ännu.

Eller, de sa det i ett gruppforum, och i så fall måste jag anmäla till moderatorn i gruppen och honom kan jag inte lita på för han hatar ju mig lika mycket.

Så det blev PM till admin...

Anmäl det som skrivs utanför gf:et också, så får ungarna bonk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock finns det inga som helst bevis på saker vi sagt som du sedan anmält till admin, gb inlägg har du inte printcreenat, inlägg som är ändrade har du inte printscreenat. Därför har jag svårt att se att vi "onda imbazister" kommer att bli bannade. Att skriva 70 inlägg utan att något direkt bidrar till tråden finns det ingen anledning till att skriva, folk blir förbannade på detta och nu har flera slutat posta i de vanliga forumen då de är less på all posthunting. Vilket jag också funderar på att göra efter allt posthunting som sker.

 

Jag blir förbannad på att folk endast postar inlägg för att få högre fuskarank och komma högst upp på dagens topp tio författare. Vilket jag vet att många andra också blir.

 

Slopa Dagens topp 10 författare och slopa ranksystemet. DET kommer delvis stoppa posthuntingen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock finns det inga som helst bevis på saker vi sagt som du sedan anmält till admin, gb inlägg har du inte printcreenat, inlägg som är ändrade har du inte printscreenat. Därför har jag svårt att se att vi "onda imbazister" kommer att bli bannade. Att skriva 70 inlägg utan att något direkt bidrar till tråden finns det ingen anledning till att skriva, folk blir förbannade på detta och nu har flera slutat posta i de vanliga forumen då de är less på all posthunting. Vilket jag också funderar på att göra efter allt posthunting som sker.

 

Jag blir förbannad på att folk endast postar inlägg för att få högre fuskarank och komma högst upp på dagens topp tio författare. Vilket jag vet att många andra också blir.

 

Slopa Dagens topp 10 författare och slopa ranksystemet. DET kommer delvis stoppa posthuntingen.

Håller med, men slopa bara dagens top 10 författare, inte rank, blir skittråkigt då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock finns det inga som helst bevis på saker vi sagt som du sedan anmält till admin, gb inlägg har du inte printcreenat, inlägg som är ändrade har du inte printscreenat. Därför har jag svårt att se att vi "onda imbazister" kommer att bli bannade. Att skriva 70 inlägg utan att något direkt bidrar till tråden finns det ingen anledning till att skriva, folk blir förbannade på detta och nu har flera slutat posta i de vanliga forumen då de är less på all posthunting. Vilket jag också funderar på att göra efter allt posthunting som sker.

 

Jag blir förbannad på att folk endast postar inlägg för att få högre fuskarank och komma högst upp på dagens topp tio författare. Vilket jag vet att många andra också blir.

 

Slopa Dagens topp 10 författare och slopa ranksystemet. DET kommer delvis stoppa posthuntingen.

Nu får det väl FAN räcka!

Alla, exakt alla mina inlägg följer tråden, dock är de kanske inte jättenödvändiga, so what, de bryter inte mot reglerna.

 

Du är elak, du kallade mig hora, därför förtjänar du att få en stor fet varning.

Fattar du, nu?!

 

Om vi tar bort dagens i topp 10 författare och rank, då kommer all posthunting försvinna, det ha du rätt i. Ingen kommer att vilja vara här.

 

Och jag har redan berättat för dig att jag inte alls BARA skrev inlägg för dagens i topp tio förattare eller fuskarank, utan för att BIDRA TILL AKTIVITETEN PÅ FUSKA.SE!

Kan du inte lyssna någon gång?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu får det väl FAN räcka!

Alla, exakt alla mina inlägg följer tråden, dock är de kanske inte jättenödvändiga, so what, de bryter inte mot reglerna.

 

Du är elak, du kallade mig hora, därför förtjänar du att få en stor fet varning.

Fattar du, nu?!

 

Om vi tar bort dagens i topp 10 författare och rank, då kommer all posthunting försvinna, det ha du rätt i. Ingen kommer att vilja vara här.

 

Och jag har redan berättat för dig att jag inte alls BARA skrev inlägg för dagens i topp tio förattare eller fuskarank, utan för att BIDRA TILL AKTIVITETEN PÅ FUSKA.SE!

Kan du inte lyssna någon gång?

Du erkände just att du spammar med vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du erkände just att du spammar med vilja.

Med nödvändigt menar jag:

Till exempel, vad har du gjort idag tråden:

Jag skriver:

Idag har jag vart skolan sen spelade jag lite cod hemma, sen åt jag middag och gick och la mig.

 

Det följer ju tråden.

Det ha jag gjort idag.

Följer reglerna :)

 

Men mitt inlägg är inte nödvändigt alls, egentligen.

Ingen bryr sig ju, man kan ju bara skriva något.

Och jag tyckte det var kul att ha en liten dagbok :)

 

För många av mina inlägg finns i sådana officiella trådar, som inte är så nödvändiga egentligen.

Men de följer ju tråden och reglerna.

Fattar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...