CeZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Plus att när datorn blir gammal så kan man inte göra nånting på denDet är väl ändå tvärt om? Blir datorn gammal kan du köpa ny hårdvara, när din konsoll blir gammal får du köpa ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Det är väl ändå tvärt om? Blir datorn gammal kan du köpa ny hårdvara, när din konsoll blir gammal får du köpa ny.Ja, men en konsol blir gammal efter 5-6 år. En dator's komponenter kan anses som gamla efter någon månad då ett nytt grafikkort, en ny processor etc har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 XBOX 360<---(no-scope :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Att en skiva innehåller 45gb betyder INTE att man behöver installera 45gb. Jolt - Har du ens spelat LBP?Jag har inte spelat GOW, och såklart jag tycker LBP är bättre då :).Okej men jag fattar inte då varför du tar upp det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.