Hoppa till innehåll

Dagens Topp 10 Författare


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom xXhomerXx tyckte att det skulle göras en ny tråd om detta, då han inte tyckte att det passade att diskutera det i en tråd om posthunting, så gör jag det då.

 

Enligt mig är "Dagens topp 10 författare" en onödig funktion. Det kan kanske vara intressant och se hur många inlägg man har gjort de senaste 24 timmarna. Men eftersom den funktionen finns där, så kan man kolla och då tycka "Jag måste posta x antal inlägg till så att jag kommer på x-plats!". Alltså något som gör att spam/posthunting ökar.

 

Låt oss diskutera det, så kanske admin tar bort det, eller om de flesta tycker det är en bra funktion, så händer det väl ingenting antar jag. Men jag kan ställa några frågor då också.

 

Är "dagens topp 10 författare" en bra funktion, varför?

Vill du ha kvar den, eller tycker du den lika gärna kan tas bort?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vill bara säga till alla att ni får argumentera för och emot, så ni kommer nånstans med tråden. Inte bara säga "dålig idé" eller "bra idé".

Måste påpeka att en anledning till forumets låga aktivitet nog kan vara att allt mer funktioner på sidan tas bort.

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men skärp er, för helvete!

 

Vad, varför?

Kunde ju lika gärna varit en diskussion om vi borde ta bort PSP forumet eller ej.

Jag tycker själv att se hur mycket FR och inlägg man har tillför något, och jag tror inte man spammar för att se den öka lika mycket som med "Dagens topp 10 författare".

 

Nu när jag tänker efter så kan man lika gärna ta bort hela den raden!

Dagens aktuella ämnen · Ta bort "kalendern" på submenyn och lägg dit denna istället.

Våra moderatorer · Du hittar denna information på andra ställen.

Dagens topp 10 författare · Som jag skrev i första posten.

Totala topp 10 författare · Du hittar denna information på andra ställen.

Det tycker jag iaf, blir det lite rent där.

 

Vill bara säga till alla att ni får argumentera för och emot, så ni kommer nånstans med tråden. Inte bara säga "dålig idé" eller "bra idé".

Måste påpeka att en anledning till forumets låga aktivitet nog kan vara att allt mer funktioner på sidan tas bort.

Du har rätt där, men detta är en funktion som jag tror inte gör så mycket om den försvinner. Det skulle varit värre om t.ex FM eller FR skulle tas bort

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad, varför?

Kunde ju lika gärna varit en diskussion om vi borde ta bort PSP forumet eller ej.

Jag tycker själv att se hur mycket FR och inlägg man har tillför något, och jag tror inte man spammar för att se den öka lika mycket som med "Dagens topp 10 författare".

 

Nu när jag tänker efter så kan man lika gärna ta bort hela den raden!

Dagens aktuella ämnen · Ta bort "kalendern" på submenyn och lägg dit denna istället.

Våra moderatorer · Du hittar denna information på andra ställen.

Dagens topp 10 författare · Som jag skrev i första posten.

Totala topp 10 författare · Du hittar denna information på andra ställen.

Det tycker jag iaf, blir det lite rent där.

Du har rätt där, men detta är en funktion som jag tror inte gör så mycket om den försvinner. Det skulle varit värre om t.ex FM eller FR skulle tas bort

Alla dessa funktioner är där från start, precis när du har installerat forumet. De tar knappt någon plats alls eftersom dom använder sig av den sökfunktionen som redan finns.

 

Hur menar du med 'blir det lite rent där.'?

eller

?

 

I vilket fall som helst kan du bara klicka på och dölja hela det området.

Så att du vill ha det lite rent där förstår jag inte, när du redan har allt du behöver. Tycker hela den här diskussionen är för jävla fjantig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...