pontaxxr Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) hejsan Jag har ett usb som jag gärna skulle vilja fixa till så att om man stoppar in USBt i datorn så kommer det shutdown men lyckas inte behöver hjälp :) 200 fm till den som löser det :) Jag vet att man ska autorun.inf och i den [autorun] open=shutdown -s -t 50 -c "Hejsan test" icon=blahbla.ico action="dfjbiofdgs whatever" Redigerat 25 Januari 2011 av pontaxxr Citera
Gäst pong218 Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Skrivet 25 Januari 2011 Gör bara en simpel genväg på usb:t som sedan körs av autorun.inf , lättare kan det inte bli. Då inte autorun.inf stödjer direkta "commands" så blir det din enda utväg. Citera
majskolv Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Skrivet 25 Januari 2011 sätt in "shutdown -s -t 5" en bat fil Citera
pontaxxr Skrivet 25 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2011 sätt in "shutdown -s -t 5" en bat filokej tack för svaren :)men har redan testat det utan lycka :/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.