Svampen2 Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Tja! Här kan vi snacka om förväntingarna för detta spel osv. Jag själv har kört hela orginalet på N64 och kommer skaffa detta också bara för att :P Men det verkar ganska coolt men kommer säker klaga loss på att det inte kommer kännas lika epic som förut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Känns overkill att köpa det igen då jag har det till N64, bonusskivan till WW och collectors edition till GC. Kanske om det släpps som en bundle med en speciell 3DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Men det kommer vara en förbättrad version av OoT har jag för mig. Det är ju ny grafik, nytt sätt att spela på och dessutom har de säkert lagt till en del grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Jag har det som bonusskivan till Wind Waker men ska nog ändå köpa det bara för att det är så awesome. :) Det spelar egentligen inte så stor roll för mig om det blir som en remake eller inte. Redigerat 6 Februari 2011 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Det kommer oxå bli coolt att kolla alla bossattacker i 3d. Jag ser fram emot att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Alltså 3DS har dålig 3D och man får bara ont i huvudet! Så om jag någon gång ska skaffa 3DS så ska jag stänga av 3Dn på sidan av DSet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Alltså 3DS har dålig 3D och man får bara ont i huvudet! Så om jag någon gång ska skaffa 3DS så ska jag stänga av 3Dn på sidan av DSet!Hur vet du att den är dålig? Har du prövat en med en kompis eller? 3D spelar ingen roll för mig egentligen, bryr mig mest om själva spelen.ONT: Har ganska ont om pengar just nu men jag kommer absolut att skaffa det här. Annars e man go i hövet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg