GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Hej Idag på morgonen utan att ha postat några inlägg och var nyfiken på någonting på dagens top tio författare, men då såg jag att det stog att jag hade gjort 12 inlägg wtf? Efter det så gjorde jag två inlägg till och då stog det 14 inlägg. Om det nu ska vara "dagens" så borde det inte stå gårdagens inlägg. Det borde vara så att det är 24h period, och inte typ 32h, hoppas admin fixar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 HejIdag på morgonen utan att ha postat några inlägg och var nyfiken på någonting på dagens top tio författare, men då såg jag att det stog att jag hade gjort 12 inlägg wtf? Efter det så gjorde jag två inlägg till och då stog det 14 inlägg. Om det nu ska vara "dagens" så borde det inte stå gårdagens inlägg. Det borde vara så att det är 24h period, och inte typ 32h, hoppas admin fixar detta.tror det är så det ska varaför dom inläggen du har gjort räknas 24 timmar efter att du postat dom, oavsett om man har bytt dag eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 tror det är så det ska varaför dom inläggen du har gjort räknas 24 timmar efter att du postat dom, oavsett om man har bytt dag eller inteVad jag förstått så är det de senaste 24 timmarna. Så om man.. Gör ett inlägg kl 15:00 25 januari. Så kommer det den 26 januari kl 15:01 vara 0 inlägg (om man inte gjort något mer inlägg, så att säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vad jag förstått så är det de senaste 24 timmarna. Så om man.. Gör ett inlägg kl 15:00 25 januari. Så kommer det den 26 januari kl 15:01 vara 0 inlägg (om man inte gjort något mer inlägg, så att säga)Ja precis, det är inom loppet av 24 h, lite konstigt men ändå...Vissa blev jättesura för att jag postat 72 inlägg på en dag, emn nej det var två dagar kan man säga eftersom det var inom loppet av 24 h... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.