Hoppa till innehåll

Dagens Top 10 Författare

GangstaLean

Rekommendera inlägg

Hej

Idag på morgonen utan att ha postat några inlägg och var nyfiken på någonting på dagens top tio författare, men då såg jag att det stog att jag hade gjort 12 inlägg wtf? Efter det så gjorde jag två inlägg till och då stog det 14 inlägg. Om det nu ska vara "dagens" så borde det inte stå gårdagens inlägg. Det borde vara så att det är 24h period, och inte typ 32h, hoppas admin fixar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

Idag på morgonen utan att ha postat några inlägg och var nyfiken på någonting på dagens top tio författare, men då såg jag att det stog att jag hade gjort 12 inlägg wtf? Efter det så gjorde jag två inlägg till och då stog det 14 inlägg. Om det nu ska vara "dagens" så borde det inte stå gårdagens inlägg. Det borde vara så att det är 24h period, och inte typ 32h, hoppas admin fixar detta.

tror det är så det ska vara

för dom inläggen du har gjort räknas 24 timmar efter att du postat dom, oavsett om man har bytt dag eller inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror det är så det ska vara

för dom inläggen du har gjort räknas 24 timmar efter att du postat dom, oavsett om man har bytt dag eller inte

Vad jag förstått så är det de senaste 24 timmarna.

Så om man..

Gör ett inlägg kl 15:00 25 januari. Så kommer det den 26 januari kl 15:01 vara 0 inlägg (om man inte gjort något mer inlägg, så att säga)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag förstått så är det de senaste 24 timmarna.

Så om man..

Gör ett inlägg kl 15:00 25 januari. Så kommer det den 26 januari kl 15:01 vara 0 inlägg (om man inte gjort något mer inlägg, så att säga)

Ja precis, det är inom loppet av 24 h, lite konstigt men ändå...

Vissa blev jättesura för att jag postat 72 inlägg på en dag, emn nej det var två dagar kan man säga eftersom det var inom loppet av 24 h...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...