GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Måste först säga att jag mår genuint dåligt över din hemska smak :) Gillar:Musik: Progressiv Rock/Metal, Southern Rock, Alternative och Drone när jag är på humör.Film: Svarta komedier ;) Ogillar:Musik: Allt modernt dansrelaterat (hardstyle, trance, house etc), den mesta rappen, allt som spelas i Rix FM (ni vet vad jag menar) och Crunkcore och liknande äckel.Film: Det mesta Hollywood skiter ur sig nu för tiden.Jag med över din, totala motsattsen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Musikstil :) Rock, nästan allt.Film :) Komedier, tecknat mm Musikstil :( rnb, trash metal och hip hop.Film: scräck och b romantiska amerikanska komedier.tyckte att det stod på din logg att du gillade metallica? de är ju trash metal +Film: tittar typ aldrig på film själv annars blir de mest skräck med kompisarna-Film: vet inte +Musik: Classisk rock som led zep och queen bruce springsteen och mer hårdrock som Ac/DcMetallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Gillar mest: Musik: Rock, Hårdrock, Viss Death Metal. EPIC: http://www.youtube.com/watch?v=2tmc8rJgxUI Film: Skräck, Thriller, Action. Ogillar: (FULLSTÄNDIGT HATAR) Musik: 2000-talets musik (Ni vet, Eminem, Lady Gaga, Rihanna osv) Film: Romantik, Svensk komedi och lite till men kommer inte på något mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Gillar: Musik: Hardstyle <3 Film: Thrillers, skräck, action Hatar: Musik: Metal och allt dedär Film: Drama >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Gillar Film: Det finns bra film i alla genrer... Musik: Lyssnar mest på äldre rock, i alla dess former. Ogillar Film:...Det finns även dåliga filmer i alla kategorier Musik: Hip Hop, Rap och diverse former av heavy metal. Metallica, Iron Maiden mfl kan vara ok, men inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) tycker det är synd att så många verkar tycka illa om rap/hip-hop :( finns så fruktansvärt mycket bra grejer om man rör sig utanför typ 50 cent och akon Redigerat 27 Januari 2011 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Gillar Film: Action (Helst 90tals) Musik: Hardstyle, Hardcore, Dubstep, Acid 303. Hiphop, då menar jag riktig rap och hiphop, inget autotune skräp som finns idag. Hatar Film: Dokumentär, kärlek Musik: Techno, Basehunter, Punk, 2000 talets hiphop&rnb (förutom Eminem och IceCube), svensk rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 GillarFilm: Action (Helst 90tals)Musik: Hardstyle, Hardcore, Dubstep, Acid 303. Hiphop, då menar jag riktig rap och hiphop, inget autotune skräp som finns idag. HatarFilm: Dokumentär, kärlekMusik: Techno, Basehunter, Punk, 2000 talets hiphop&rnb (förutom Eminem och IceCube), svensk rap.Techno hardcore elr sån här hardcore: http://open.spotify.com/track/7y6Q8JnzGdz94saBCZVBPw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) FILM Favorit: Ingen speciell genre, finns bra filmer i alla genres Sämsta: Ingen speciell genre, finns dåliga filmer i alla genres MUSIK Favorit: Rock, Hårdrock, alla typer av Metal utom Death och Black. Sämsta: Rap, Hiphop, R&B, Schlager, Dansband Redigerat 28 Januari 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Techno hardcore elr sån här hardcore: http://open.spotify.com/track/7y6Q8JnzGdz94saBCZVBPwHardcore, t.ex Angerfist Criminal Insane ;) Techno ska inte blandas ihop med Hardcore =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 tyckte att det stod på din logg att du gillade metallica? de är ju trash metal +Film: tittar typ aldrig på film själv annars blir de mest skräck med kompisarna-Film: vet inte +Musik: Classisk rock som led zep och queen bruce springsteen och mer hårdrock som Ac/DcMetallica.jag menade att thrash metal är nog lite mer som Slayer och Slipknot, mer metal som är snabbare, hårdare och aggresivare.Alla här kan väl hålla med om att Metallica är mjukare än Slayer?Najs musikstil du har förresten. onT: Jag hatar svenska filmer baserade på svenska ungdomsböcker.Dem är oftast skitdåliga. Finns självklart undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Hardcore, t.ex Angerfist Criminal Insane ;) Techno ska inte blandas ihop med Hardcore =)nvm, skit det här inlägget, kom på att det lät jävligt korkat Redigerat 29 Januari 2011 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.