5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Pidgin var ett helvete då jag testa det tidigare, alledes för olikt MSN :P. Använder emesene nu, men det är inte alls lika bra som Live 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Msn 7.0 var min favorit :) Prövat emesene och någon mer men pidgin är min favorit. Smidigt för mig som använder IRC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jao, tidigare versioner var kanske ännu bättre. Men hur många här sitter fortfarande på 2010? Hur kan det komma sig att ni då inte måste uppdatera? Vill verkligen inte göra det, redan gjort det på en dator och jag vill verkligen inte använda det. Använder hellre emesene tills jag får reda på om det går att använda Live 2010 istället för 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag uppdaterade när det kom upp en ruta, men inte fan fick jag 2011 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Jag uppdaterade när det kom upp en ruta, men inte fan fick jag 2011 :)Det borde du fått, vad fick du annars?Isåfall har det blivit något fel på installationen eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Har inte fått 2011 på en enda av 3 datorer som jag har uppdaterat på. Fick bara nyare version av 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Ändra kompatibilitet till någon tidigare Windows version så ska problemet vara löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Lyssna på Banish jag har med WLM 2009 den ville att jag skulle uppdatera så gjorde jag men det är inte den skitiga 2011 för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.